Homepage  >  Brand -  Parexyl®

Parexyl®

Zentiva je Slovenská firma v současné době působí na 50 trzích s celkovou populací více než miliardy lidí. Zentiva zastává vedoucí postavení v řadě zemí, např. na trzích v České republice, v Rumunsku či v Turecku je farmaceutickou jedničkou. Kromě toho úspěšně expanduje na další mezinárodní trhy. Klíčem k úspěchu jsou pevné a dobré vztahy s důležitými obchodními partnery, lékaři, lékárnami i pacienty. Cílem Zentivy je poskytovat generické přípravky a také umožnit přístup k mnohým vzdělávacím a podpůrným programům. Produktové portfolio pokrývá celou řadu hlavních terapeutických oblastí. Mezi hlavní produktové skupiny patří léky pro léčbu infekcí a kardiovaskulárních onemocnění, analgetika, přípravky pro léčbu onemocnění centrální nervové soustavy, gastrointestinální přípravky a přípravky zaměřené na zdraví ženy. Ve střední a východní Evropě Zentiva provozuje tři velké výrobní závody, díky nimž může rychle a efektivně vyrábět a distribuovat své produkty na všechny své trhy. Při výrobě i distribuci dodržuje nejvyšší standardy kvality a bezpečnosti. Moderní špičkové provozy zaměstnávají téměř 3000 lidí a ročně produkují na 440 milionů balení. Zentiva je tak jedním z největších farmaceutických výrobců v Evropě, co se objemu výroby týče. Zentiva poskytuje cenově dostupné a spolehlivé léky pacientům i poskytovatelům zdravotní péče po celé Evropě a proto se stává klíčovým prvkem strategie společnosti Sanofi. www.sanofi.com Společnost Zentiva je členem koncernu Sanofi.
Search by parameters:
Sort by