Homepage  >  Hobby and garden  >  Gardens  >  Sulfur candles
Price
Price limit
Quantity
Sulfur candles for disinfection of production and storage areasSulfur candles for disinfection of production and storage areas
Návod k použití: Síra nanesená na silný knot vytváří podobu svíce. Používá se  k dezinfekci výrobních a skladových prostor (vinařství, potravinářství a další odvětví).  Spolehlivě ničí škodlivé mikroorganismy a plísně. Svíce se vloží do nehořlavé nádoby a zapálí se od horní části. Svíce při hořen
3.92 EUR
Quantitypiece
Sulfur wicks for disinfection of containers, cellars 0,2 kgSulfur wicks for disinfection of containers, cellars 0,2 kg
Oblast použití: Určeno k dezinfekci výrobních a skladovacích nádob (sudy, demižóny, atd.), včelích plastů a menších skladovacích prostor, sklepů, atd. Spolehlivě ničí mikroorganismy, plísně a spory plísní. Doporučené dávkování: 2 - 4 plátky na 1 hl. Obsahuje síru (800 g/kg). Návod k použití: Knot
1.68 EUR
Quantitypiece
Sulfur wicks for disinfection of containers, cellars 0,4 kgSulfur wicks for disinfection of containers, cellars 0,4 kg
Oblast použití: Určeno k dezinfekci výrobních a skladovacích nádob (sudy, demižóny, atd.), včelích plastů a menších skladovacích prostor, sklepů, atd. Spolehlivě ničí mikroorganismy, plísně a spory plísní. Doporučené dávkování: 1 - 2 plátky na 1 hl. Obsahuje síru (800 g/kg). Návod k použití: Knot
2.5 EUR