Homepage  >  Cosmetics  >  Mouth  >  Dental and interdental care  >  Interdental care  >  Dental toothpicks
:
Brand
State
Producer
Sort by
Price
Price limit
Quantity
Claradent Floss Picks dental waxed thread 80 piecesClaradent Floss Picks dental waxed thread 80 pieces
Dentální voskovaná nit určená k péči o chrup, zejména k čištění mezizubních prostor. Rozsáhlé znalosti o příčinách onemocnění zubů a dásní umožňují téměř zcela zabránit nejčastějším poškozením, tj. zubnímu kazu a zánětům dásní tzv. parodentóze. Claradent Floss Picks dentální voskovaná nit 80 kusů
1.77 EUR
Quantitypiece
Soft Dent Dental toothpicks with 50 threadsSoft Dent Dental toothpicks with 50 threads
Odstranění plaku z prostorů mezi zuby, které nelze čistit zubním kartáčkem. Jemná dentální nit snadno odstraní zubní kámen. Široká rukojeť pro komfortní a stabilní držení. Špičatý konec párátka odstraní dokonale zbytky jídla. Praktický uzavíratelný obal.  Aplikace: 1. Pro odstranění zbytků jídla me
2.03 EUR
Quantitypiece
Spokar Dental toothpicks with plastic thread, bag 50 piecesSpokar Dental toothpicks with plastic thread, bag 50 pieces
Dentální párátka s nití určená k péči o chrup, zejména k čištění mezizubních prostor.  Rozsáhlé znalosti o příčinách onemocnění zubů a dásní umožňují téměř zcela zabránit nejčastějším poškozením, tj. zubnímu kazu a zánětům dásní tzv. parodentóze.  Zubní plak (bakteriální plak) je měkká a do jisté m
2.15 EUR